Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Durzyński Zbigniew
(1)
Lewiński Jerzy (1946- )
(1)
Magnucki Krzysztof (1946- )
(1)
Stawecki Włodzimierz (1950- )
(1)
Stawecki Włodzimierz (1950-2020)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Części maszyn
(2)
Pojazdy szynowe
(2)
Belka
(1)
Budowa i konstrukcje
(1)
Mechanika analityczna
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(1)
Transport i logistyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie, netografie, wykazy norm przy rozdziałach.
Nowoczesne rozwiązania układów biegowych pasażerskich pojazdów szynowych Wózki wagonów pasażerskich do dużych prędkości Wymagania dla układów biegowych przystosowanych do dużych prędkości Właściwości dynamiczne wynikające z konstrukcji pojazdu Celowość rozwijania rozwiązań konstrukcyjnych wózków do zwiększonych prędkości jazdy Konstrukcja wózka 1 lANc Perspektywy rozwojowe wózka 11 ANc Wózki wagonów tramwajowych Przegląd taboru tramwajowego eksploatowanego w Polsce Konstrukcja układów biegowych tramwaju typu 118N produkcji krajowej Nowoczesne układy w zmodernizowanej lokomotywie spalinowej typu 19D/TEM2 Przyjęte założenia do projektu lokomotywy Nowe i zmodernizowane układy, systemy i zespoły zastosowane w platformie lokomotyw Analizy symulacyjne i wytrzymałościowe stosowane w procesie projektowania lokomotywy Główne parametry techniczne lokomotyw 19D (SM48) przed modernizacją i po modernizacji Innowacyjny tabor do obsługi ruchu podmiejskiego Podmiejskie przewozy pasażerskie w XXI w Podmiejskie przewozy pasażerskie - tendencje rozwoju Przykładowe konfiguracje wnętrza pojazdów zgodnych z TSI Pozostałe pojazdy Innowacyjne rozwiązanie transportu kombinowanego kolejowo-drogowego 84 Założenia innowacyjnego systemu Opis zaprojektowanego systemu Badania symulacyjne modelu jednostki transportowej Wnioski konstrukcyjne po weryfikacji systemu Porównanie zaprojektowanej jednostki ze znanymi systemami Pojazdy szynowo-drogowe do efektywnego prowadzenia prac manewrowych. Pojazdy szynowo-drogowe i ich charakterystyki oraz rodzaje napędu Charakterystyki pojazdu szynowo-drogowego i lokomotywy poddanej analizie Metoda szacowania kosztów Dodatkowe korzyści wynikające z zastosowania pojazdów szynowo-drogowych Rozwój hamulcowej aparatury pneumatycznej i elektropneumatycznej Układy hamulca modernizowanych zespołów trakcyjnych Zmodernizowane układy sterowania hamulcami Elementy nowych układów sterowania Przekładniki ciśnienia Zawory rozrządcze Aspekty ekologii i problematyka recyklingu w projektowaniu i budowie pojazdów szynowych Znaczenie transportu szynowego Uregulowania i wytyczne w zakresie recyklingu pojazdów szynowych Rola i znaczenie producentów Metody ograniczania hałasu emitowanego przez pojazdy szynowe Źródła hałasu kolejowego i środki jego ograniczania Modelowanie hałasu kolejowego Zastosowanie środowiska Matlab Simulink® z przybornikiem XPC Target do symulacji HIL pojazdów szynowych i ich podzespołów Konfiguracja środowiska Model symulacyjny obiektu Przeprowadzenia symulacji Wyniki symulacji i podsumowanie . Regulacje prawne w zakresie interoperacyjności taboru kolejowego Regulacje prawne w zakresie systemu kolei UE Zasadnicze zapisy w dyrektywach Techniczne Specyfikacje Interoperacyjności Ustawy i rozporządzenia krajowe dotyczące kolei i interoperacyjności Ocena zgodności podsystemu „Tabor” i jego składników interoperacyjności Tryby weryfikacji podsystemów i składników interoperacyjności Moduły oceny zgodności stosowane dla podsystemu „Tabor” Składniki interoperacyjności230 Badania pojazdów i ich składników interoperacyjności Specyficzne wymagania dla maszyn do prac torowych234 Ocena zgodności podsystemu „Sterowanie pokładowe” i jego składników interoperacyjności Interfejsy między podsystemami Pokładowe funkcje ERTMS/ETCS Procedury weryfikacji i oceny Składniki interoperacyjności podsystem „Sterowanie - urządzenia pokładowe” Rola jednostek certyfikujących i laboratoriów badawczych Wymagania w zakresie akredytacji laboratoriów i jednostek certyfikujących... Proces autoryzacji w celu notyfikacji Jednostki notyfikowane: rola, uprawnienia i odpowiedzialność Uprawnienia Łukasiewicz - Instytutu Pojazdów Szynowych TABOR Rekomendacje do stosowania przepisów europejskich245 U. Program Sektorowy „Innowacyjny Tabor Szynowy” - INNOTABOR Geneza i cel uruchomienia Programu Sektorowego INNOTABOR Kondycja polskiego przemysłu taboru szynowego i zaplecza naukowego jako przesłanka do uruchomienia programu INNOTABOR Prace studialne i organizacyjne przy Programie Sektorowym INNOTABOR . Opracowanie wymaganych dokumentów Procedura wdrożenia programu INNOTABOR Harmonogram prac przygotowawczych Plany projektów i zakres prac Zadania ujęte w Agendzie Badawczej Realizacja projektów w ramach 1 Konkursu Programu INNOTABOR Następstwa wdrożenia Programu Sektorowego INNOTABOR Reakcja rynku taboru szynowego po uruchomieniu programu INNOTABOR. Aktualna aktywność producentów Grupy Inicjatywnej Udział Instytutu Pojazdów Szynowych TABOR w realizowanych projektach.
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 249 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. M 15228 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia przy rozdziale.
Belki Podstawowe teorie belek Belki jednorodne o przekrojach poprzecznych z podwójną symetrią Belki niejednorodne - trój warstwowe Belki niejednorodne - wielowarstwowe Belki niejednorodne o ciągłej zmianie właściwości mechanicznych Belki o liniowo zmiennej wysokości przekroju Płyty Płyty prostokątne jednorodne Płyty prostokątne niejednorodne - trójwarstwowe Płyty prostokątne niejednorodne o ciągłej zmianie właściwości mechanicznych Płyty kołowe jednorodne zginane symetrycznie Płyty kołowe niejednorodne - trójwarstwowe Płyty kołowe niejednorodne o ciągłej zmianie właściwości mechanicznych Powłoki cienkościenne osiowosymetryczne Podstawy geometryczne i stan błonowy powłok obrotowych Teoria zaburzenia brzegowego stanu błonowego powłok obrotowych Grubościenna powłoka walcowa Cienkościenny zbiornik o południku w kształcie owalu Cassiniego Belki cienkościenne o przekrojach otwartych Wprowadzenie do teorii belek cienkościennych Właściwości geometryczne przekrojów otwartych Wytrzymałość belek cienkościennych o przekrojach otwartych
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 247 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15190 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności